27 November 2010

Cute Picture

tolong la jangan tegur.. kerana krim ni la aku merana

http://www.emocutez.comDengan menggunakan sympu XX rambut kembang boleh jadi kuncup hahaha

agak kejam.. aku pon diowang nak pack ker..

bawalah daku terbang.. terbang.. terbang... tinggi sikit la oiii

ehh ape korang wat kat bawah..

syuuu.. senyap sikit tengah berdoa ni

uihh payah nak nak beratur..tegakkk sikit yang no. 2 tuhttp://www.emocutez.com

Agak-agak diowang perasan tak.. aduhh lapo ni

errr... ni kucing tol ke.. darkulahttp://www.emocutez.com

Kalau berani naik la.. ooo berani nak makan aku ea..

hahahaha maluuuuuuuu

meow.. tungguu aku.. alah x kan kite berbeza pon ko nak merajukhttp://www.emocutez.com


waroo... berani ko sergah aku.. ni kucing bukan sebarangan kucing tau
kami serupa tapi tak sama boleh kenal ke ni??


http://www.emocutez.comhuhuhu.. tidakkk.. saya tak makan .. betolll tidakkk

urghhh.. tolak la lagiii takkan x larat kot.. ringan jew ni.. uhhhhttp://www.emocutez.com

http://www.emocutez.comAgak kuang ajo siape yang ngejek aku.. ni bengkak ni langgar tiang lampu tau!

Oooo... tak larat la ari ni malas sangathttp://www.emocutez.com

5 ulasan:

Siti Mashitah Saidin berkata...

ha!! tomey sgt!~

Siti Mashitah Saidin berkata...

ha!! tomey sgt!~

micah aje berkata...

meow2 ni klakar la...suke sgt

Notami berkata...

notami suka tgk gmbr2 klakar mcm nie..

~ L.Y.A.N.A~ berkata...

ada jg ke katak terbngkus skali dgn syur... eeuuwww... huhu