14 Ogos 2014

Payung Petronas Punya Pasal

Salam, korang nampak tak payung kat bahwah tu.. Tu payung Petronas tu.. belanja minyak RM 20.00 dapat satu cop..kena kumpul  10 cop baru dapat payung.







Tini ni gasakalah masa raya tu.. manjang isi minyak nak ke payung tu.. (boleh tahan cantik design dia) Asal nampak Petronas je isi..lepas isi.. isi lagi..  (masa balik kampung).
Balik Jb pon isi lagi.. peh.. dah penuh kupon tu ngan cop jew.. Apalagi pi lah kaunter.. nak tebus payung..
Sekali brader Bangladesh tu cakap.. "kak payung tak da stok" ..tu dia...nak nangis pun ye.. pi lain tempat pon tak da stok jugak. gak.. peh bengang siot... jenuh isi minyak je..

Pstt.. Lainkali buat payung tu biaq banyak sikit.. ni tarikh promosi lom abis payung dah abis.. 
(duit aku pon abis gak..)


4 ulasan:

adk dayah berkata...

sakit jugak hati yg mendengarnya..sabar je lah..ada rezeki..ada la tu yer :)

SyUTiNiE berkata...

ni malam.. tini nak pi tanya lagi.. mana tau ada stok sampai

Ana Lee berkata...

kesiannya akak :(
in sya Allah ada rezekii ~

SyUTiNiE berkata...

yahooo.. dah dapat dah.. masa pi Kota Tinggi.. ada stok tapi tak banyak.. cepat2 Tini pi hantar borang