13 Ogos 2014

Ceramah Ustaz Kazim Elias

Salam semua.. Hari ni Tini nak bercerita pasal Penceramah bebas kita Ustaz Kazim Elias... sape yang tak kenal kan..Ramai lagi la penceramah yang ada seperti Ustaz Azahar Idrus, Ustaz Harun Din dan ramai lagi.

sumber google



 Tini memang berminat setiap kali dengar cermah Ustaz Kazim berbanding Ustaz Azhar sebab Tini tak berapa nak paham penyampaian dalam bahasa Kelantan hehehe.. apa taknya nanti lama Tini dok pikir apa maksud tu eak.. jenuh. Tapi tak pe, masing2 ada cara penyampaian tersendiri.

Berbalik dengan ceramah Ustaz Kazim ni, biasanya Tini download je kat youtube sambil buat kerja nanti boleh dengar Ustaz berceramah.. kadang-kadang tu boleh ketawa sendiri sampai kakak kat opis tanya "kenapa dik, kau ketawa sorang2, tak betol?" hahaha.. (Tini pakai earphone supaya tak menganggu pekerja yang lain.)

In sya Allah, Tini ingat nak beli koleksi CD Ceramah yang ada dijual secara on9. Mudah-mudahan apa yang Tini dengar tu boleh menambahkan ilmu pengetahuan didunia dan di akhirat kelak.

3 ulasan:

Ana Lee berkata...

wahh .. memang best ust nih . hehe. ana pun suka. beshh nyaa akak. sambil keja bole dengan tazkirah. harap harap bermanfaat ya kak :D

SyUTiNiE berkata...

tau x pe.. best dengar.. lihat x bole la..

Ayuni Sara berkata...

cp pun suka gak ngan Ustaz Kazim ni. bulan 5 ritu die dtg tmpat cp bt ceramah, tp xdpt masuk, penuh giler dewan oke. bersesak memang xsnggup. hoho