30 Disember 2010

New Year punya pasal





Ooooo bulan ni ... serba tak kena dibuatnya.. Tinie pantang tengok blog korang yang comel2 mesti Tinie nak ubah.. kalau ada yang perasan, dah berapa kali Tinie dok ubah layout hahahaha... selagi tak dapat yang memuaskan hati selagi tu Tinie akan cari... dan... teruskan mencari camana nak buat yang comel macam blog korang hehehe.. 



Tahun ni Tinie ingat nak tukar header blog,  layout Tinie nak simple dan kemas tapi.. camana erk.. Tinie nak tukar tulisan... tapi tak geti.. nie Tinie tengah terjah blog korang yang ada wat tutorial nak belaja sikit hehehe...

1 ulasan:

miss majaz berkata...

blog anda dah cantek la~
he3