26 Ogos 2011

Ultraman,

Assalammualaikum, dan Salam sejahtera.

http://www.emocutez.com
Hari ini Tini nak bercerita pasal Ultraman pulak.. Saper tak kenal dengan Ultraman kan.. 
masa zaman kite kecik2 dulu asal petang atau lepas balik sekolah mesti mengadap tv kan..kan..
Tengok cite ultraman.. huhu  


family ultraman



Uihh.. angkat raksasa.. sampai kua2 muscle.


Yang Tini ingat sampai sekarang banyak-banyak Ultraman hanya 1 jew hehehe... Ultraman Taro..
Ha... ade lagi ,tak petang sambung lak ke Mahgrib pi ngadap tv.. selagi tak kena tibai ngan mak ayah 
selagi tulah ngadap tv yekan.. lepas satu, satu lagi cite kat tv tu ..


Masked rider

korang ingat tak ni saper..? hehehe masked rider la. alah tak tau jugak ke itulah dia Satria baju hitam. yang macam lalat tu.. yang tak boleh Tini lupe sesangat
dengan si comel ni


ferbus
http://www.emocutez.com
hahahaha... x bole blah dengan muke comel dia..
Uihhh.. ni kalau Tini dah start bercerita x benti ni... hehhe.. gambar bawah ni pulak 
gambar Maskman dengan flashman, x taulah korang tau ke tak cite ni..
Pelakon diowang semua Jepun..


maskman


flashman


Oklah cukup setakat ini sahaja Tini merapu dengan korang.
Esok kite merapu pasal benda lain lak ok..
http://www.emocutez.comdaa...







7 ulasan:

Cik Bell berkata...

ultragirl xde ke? haha ;p

aisya berkata...

kartun masa kecik2 dulu =)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

katun tu .

dulu zaman kecik2 . suke tengok .

hehhe

ta lepas kan tb tu

:)

AzatLazat berkata...

power puff girls takda
kakaka

fiq berkata...

haha..ultraman ^^ hero lamaku ^^ haha

Cahya Qasehnya berkata...

saya suka power rangers. :)

hAFiS berkata...

katun2 feveret nie..hehe