06 Januari 2012

Jalan-Jalan di Tanjung Balau.

Assalammualaikum.... Haiii hehehe.. ni nak kongsi cerita cikit, yelah cerita yang tak seberapa.
Pada 31hb Disember 2011.. ha hari terakhir 2011 kan kami semua pi jenjalan kat Tanjung Balau, Kota Tinggi.. Best sangat. Walaupun perjalannya lama. agak dalam 1jam lew hahahahaha..

Rancangan nak Pi tanjung Balau ni sebenarnya tak telintas pun dekat fikiran kitaorang masa tu. Yalah masing-masing tengah sibuk kemas rumah pepagikan. Masa tu Tini dengan anak sedara Tini, Izni (Along) tengah kopek ikan bilis nak buat masak untuk lauk tenghari.. sambil-sambil kopek tu bukaklah cerita macam-macam.
 Tup-tup Tini cakap masa tu bosan la jom kite pi pantai.. sat gi memasing telinga panjang (dengar).
Apa lagi Bibik Tini terus cakap.. jom la pi Tanjung Balau.. hehehe
idea nak ke Tanjung Balau tu datangnya dari Bibik Senah.. Thanks Bibik baik punya idea.

Ni ada sedikit gambar yang Tinie nak kongsi dengan korang semua.















2 ulasan:

Razifredz berkata...

blm pernah sampai lg kat tempat ni

Lady Emilya berkata...

wah...bestnye holiday ^^