11 Mac 2013

The Winter That The Wind Blows





Yahoo.. ada drama baru iaitu The Winter That The Wind Blows.
Antara barisan pelakon yang hebat adalah Song Hey Kyo (Full House) dan Zo in Sung (What Happen in Bali).


Oh Soo (Zo In-Sung), yang dikenali sebagai penjudi yang terbaik dalam kejiranan Cheongdam, kehidupan kehidupan yang bermakna. Ibu bapanya dibuang beliau pada usia yang awal dan dia kehilangan kekasih pertama. Sementara itu, Oh Young (Song Hye-Kyo) adalah waris kepada sebuah syarikat besar, tetapi dia hidup kewujudan kesunyian. Dia kehilangan penglihatan beliau pada usia yang awal dan bapanya baru-baru ini meninggal dunia. Nasib mereka tidak lama lagi menjadi saling berkaitan.

Oh Soo telah ditinggalkan di hadapan rumah anak yatim sebagai bayi. Kemudian, dia hilang kekasih pertama beliau. Sekarang, Oh Soo berfungsi dengan Jin-Sung (Kim Beom), yang kelihatan sehingga kepadanya. Sementara itu, terdapat satu lagi lelaki bernama Oh Soo yang menjaga kediaman dan Oh Soo memasak untuk dia. Satu hari, pekerja Oh Soo memberitahu Oh Soo dan Jin-Sung bahawa bapanya adalah CEO of PL Syarikat dan dia mempunyai adik muda bernama Oh Young (Song Hye-Kyo). Oh Soo dan Jin-Sung tidak membawanya serius.
Oh Soo adalah dalam hubungan dengan pelakon Jadi-Ra (Seo Hyo-Rim). Beliau taksub dengan Oh-Soo, tetapi dia tidak suka dia hampir seberapa banyak. Jadi-Ra adalah kira-kira untuk pergi ke luar negara selama satu tahun untuk kerja-kerja dan dia takut Oh-Soo akan meninggalkan dia untuk wanita lain pada masa ini. Beliau concocts skim bingkai beliau untuk penyelewengan.
Sementara itu, bapa Oh Young CEO Syarikat PL. Beliau merupakan waris kepada syarikat, tetapi tinggal kewujudan kesunyian. Beliau adalah buta dan dipisahkan daripada ibu dan abangnya selepas ibu bapanya bercerai ketika dia berusia 6-tahun-lama. Sekarang bapanya adalah serius sakit. Dia tidak mempercayai sesiapa, terutama Hye-Ji (Bae Jong-Ok), yang menyebabkan ibu bapanya untuk bercerai. Satu hari, Oh Young menerima surat daripada saudara yang lebih tua Oh Soo beliau. Dari posmen itu, Oh Young belajar bahawa abangnya telah menghantar surat-suratnya kerap dan ibu tirinya Hye-Ji telah tersembunyi huruf mereka. Oh Young kemudian memutuskan untuk melawat abangnya tanpa memberitahu ibu tirinya. Dia mengambil teksi dan meminta untuk dibawa ke alamat yang ditulis di atas suratnya. Alamat ternyata menjadi sebuah hotel kediaman.
Oh Soo bangun dari bunyi deringan loceng pintu beliau. Beliau melihat seorang wanita yang berdiri di luar biliknya. Dia memberitahu dia bahawa dia adalah "Oh muda," tetapi Oh Soo tidak mengiktiraf beliau. Dia kemudian bertanya kepadanya siapa dia dan dia memberitahu bahawa dia Oh Soo. Sementara itu, Oh Soo menyedari bahawa dia sedang mencari Oh Soo lain. Beliau memberitahu beliau bahawa abangnya di sebuah institut dan akan kembali menjelang pukul 3 petang. Oh Soo kemudian kembali untuk tidur. Apabila dia bangun dan cek di lobi, dia melihat bahawa wanita itu masih ada. Oh Soo menghampiri dan dia meminta beliau untuk membaca surat yang dihantar oleh abangnya. Oh Soo kini menyedari bahawa dia adalah buta. Beliau mengambil luar hotel dan membaca surat kepada beliau.
Ketika membaca surat itu, dia notis sekumpulan lelaki berjalan ke arah kepadanya. Naluri, Oh Soo bangun dan berjalan. Walaupun Oh Soo lari, Oh Soo pekerja beliau muncul dan mula mengikuti dia. Tidak lama kemudian, pekerja Oh Soo parah dilanggar oleh sebuah kereta. Oh Soo kemudiannya ditangkap oleh lelaki mengejar dia dan Oh Young berdiri berdekatan memuji teksi. Dia tidak menyedari bahawa saudara yang lebih tua Oh Soo beliau baru sahaja meninggal dunia di hadapan beliau. Oh Young meninggalkan kerana dia hanya menerima panggilan telefon bahawa ayahnya telah meninggal dunia.
Walaupun Oh Soo duduk dalam penjara, Jadi-Ra dan peguam beliau melawat beliau. Mereka menerangkan kepada Oh Soo mengapa mereka menetapkan dia. Dia memberitahu dia untuk menghabiskan tahun di dalam penjara dan kemudian tinggal dengan beliau di Switzerland selama-lamanya. Beliau mempunyai kira-kira 7 juta dolar daripada skim penyelewengan. Oh Soo memberitahu dia bahawa dia tidak akan pernah pergi kembali kepada beliau, walaupun dia dibunuh oleh orang yang dia menipu.
Satu tahun kemudian, Oh Soo kini keluar dari penjara. Dia belajar bahawa dia tidak mempunyai wang kiri dan bahawa penaja Jadi-Ra telah diupah gangster Moo-Cheol (Kim Tae-Woo) untuk mendapatkan kembali dolar 7 juta dia percaya Oh Soo mencuri. Moo-Cheol memberitahu Oh Soo bahawa dia mempunyai untuk tampil dengan wang dalam 100 hari atau dia mati.
Oh Soo tidak mempunyai tempat tinggal supaya dia pergi ke bilik atas bumbung mana Oh Soo pekerja beliau tinggal. Ketika berdiri di depan bilik atas bumbung seorang lelaki mendekati Oh Soo dan meminta jika dia Oh Soo. Selepas mengesahkan bahawa beliau adalah Oh Soo, lelaki bernama Jang Sung (Kim Kyu-Cheol) mengenal pasti dirinya sebagai wakil syarikat bagi Syarikat PL dan kawan presiden syarikat lewat. Beliau telah mencari Oh Soo, kerana buta adik perempuannya Oh Young adalah bersendirian. Peguam percaya Oh Soo adalah saudara Oh Young lebih tua. Sementara itu, Oh Soo sedar ini boleh menjadi cara dia boleh membayar balik wang tersebut.


sumber dari WIKI

Tiada ulasan: