02 November 2010

Anugerah Blog Yang Kuit-miut..

Create your own banner at mybannermaker.com!

Owhhh yeahh.. kite ni baru belajar nak bg award2 ni.. kalau salah ke terkurang

ke jgn marah ea.. huhuhu.. sebab kite tgk blog dia cumel-cumel tu sebab kite nak bg award huhuhu

ok.. calon-calon yang dapat anugerah blog paling kiut miut ni aderlahh

jeng..jeng..

1. Saharinasaharudin

2.Siti mashitah

3. Suzie Rahman

4. Aja

5. Warnida

sila tinggalkan komen setelah amik anugerah.. yalah mcm kat TV lepas dapat anugerah kena berucap cikit huhuhu..

** awardnya ada dalam HALAMAN AQUA BLINGEE

6 ulasan:

Siti Mashitah Saidin berkata...

wua.. award untuk siti ka???! thanx dear!~

:"♥Warnida:"♥ berkata...

wahhh trma ksh cute ke blog kita trma ksh bt tinie...yg sudi bg award ni...hihihi pembetulan lagi ni...WARNIDA hihih bkn WAHIDA....tinie pngl NIDA jer ak klu ssh nk ingt nama nida^_^ apa2 pn nida ambil award ni ak..thx a lot!!!

aJa berkata...

hik2..time kaseh kasi award..aJa amek ye...

:"♥Warnida:"♥ berkata...

tinie..mmg suka ak pngl nida wardina ak..hahaha tak pa la pngl jer la wardina pn...sbb tinie msh letak WARDINA kat stu:p NIDA jdi WARDINA la bt tinie..tak pa^_^ hihih

SyUTiNiE berkata...

sama-sama kasih blog korang la pendorong wat kite bab2 mengolah ni huhuhu

saharinasaharudin berkata...

tinie darl !

sngguh terharu dpt award.hee~
thax dear..

^_______^