06 Februari 2011

5/2/2011 Hari yang bermakna buat diriku

Assalamualaikum,

Haiii.. kawan-kawan blogger, hehehe Skung ni Tinie ada kat rumah.. so Tinie kureng sikit nak blog walking.
Semalam Hari jadi Tini yang ke 24 tahun.. ni cite la nie hehehe
Walaupon tak ada kek.. senang kata tak sambut pon.. tapi semalam memang best sangat coz dapat jumpa kawan-kawan lama masa sekolah menengah. (SEKOLAH MENENGAH TAN SRI SYED JAAFAR ALBAR) 


Ni kawan-kawan Tinie.. dari kiri Tinie, Faridah & Mimie


Ni pula.. gambar masa dekat Jason Bay, Tg. Sedili 


Kesian kawan Tinie, Noraini hahaha separuh je muka dia Tinie ambil.


Gambar ni pulak diambil masa makan keropok lekor kat Jason Bay..


Ni pulak gambar masa pi Kenduri Kawen Nazirah..

Apa-apa pun.. terima kasih pada kawan-kawan.. semua hehehe dapat jumpa korang pon kira dah lengkap Hari Jadi Tinie!!





5 ulasan:

i am S!L4H.. berkata...

kak tinie.......
epy bufday ke 24......
hee..sme umo cm akk sy..tp die blom smpai trikh lhir lg....
semoge pnjg umo...dpt jdik hambaNya yg diberkati....senyum selalu....

~~~~~

bun_nee berkata...

happy belated besday tinie

HadifaR_LoVe berkata...

Hari jadi semalam? Happy birthday K...
Moga panjang umur & dipermudahkan segala urusan...

Nway...TQ for da gift... (tebalik la, org yg birthday bagi saya hadiah...hehe)

http://rrsaid.blogspot.com/2011/02/terima-kasih-tiniezon2u-matced.html

HadifaR_LoVe berkata...

Hapy birthday... (xpasti komen saya sebelum ni masuk or x...hehe)

Tqvm k...

http://rrsaid.blogspot.com/2011/02/terima-kasih-tiniezon2u-matced.html

kiwi berkata...

happy belated besday!

Sorry lambat wish
thanks for the present :)