28 Jun 2014

Meja Rehal atau Meja Laptop

Salam semua, hari ni hari Sabtu hahaha... disebabkan dah lama tak update blog dan follower pun dah berkurang, so Tini nak jadi aktif balik!!.. Tini ingat nak buat giveaway.. yang ke 2 .. entah bila ea..hahaha..

Ok kembali kepada tajuk kat atas tu pasal meja rehal ataupun meja laptop.. ha.. ni Tini nak kongsi sikit pasal  meja ni.. Tini memang minat beli barang - barang online.. Alkisah nya bermula.. Tini beli meja ni dekat Mudah.Com ye.. dengan harga RM 20.00 murahkan.. tapi bila dapat barang yang dibeli, yang tak bestnya meja tu bergoyang2 letak laptop boleh terjatuh kalau tak hati-hati dah tu warna pun tak menarik.. dia tak varnish pun.. tak kisahlah harga pun murahkan.. apa nak buat.. so daripada togel macam tu.. Tini dapat idea.. Tini cat meja tu pakai watercolor.. so jadilah macam pic kat bawah ni.. haha

SEBELUM


SELEPAS





Amacam ok tak?? hehehe.. kononnya nak buat macam pic kat bawah ni.. tapi.. lain lak jadinya hahaha.. gasak la.



2 ulasan:

Siara Elina berkata...

cantiklah hehehehe

adila alauddin berkata...

kreatif~ nak buat jugaklah.. hehe