13 Disember 2010

Kebun.. Oh.. kebun



Haiiii... ni nak cerita sikit sebab apa Tinie tak BW ari ahad semalam... Ha Tinie pi kebun la.. kat Sedili Kechil (Tanjung Sedili).. Waaa penat tauu kitorang membaja semalam.. Kitorang bergerak agak lewat sikit coz.. hem..hem.. anak dara ada yang bangung lambat hahaha..


Ni pulak.. tempat paman duduk hahaha pondok dia hehehe. dia ni jaga kebun. 




kat bawah rumah paman ni, ada mahluk dua ekor ni duduk.. korang nengok bebetol... peratikan bebetol
nampak tak baby sapa ni???? dia belum bukak mate lagi.. entah bile mama dia beranak ntah..
kenal tak tu... ni anak anjing lew.. ayooo kebun cek ada anjing maaa.. banyak maa..
hahahaha... aisey nasib baik dia tak kejar kitowang huhuhu..



Ni anak sape lak ni... hahahha ni anak sedara Tinie.. rajin tau diowang ni buat keja..tak padan dengan kecik..
Asal Tinie pegang fon jew... mulalah " Cik Tinie amik gambar" diowang posing sakan.. 
Dalam keta sorang tu makanan kitowang hehehe bawa bekal beb.. Kakak ipar Tinie buat Rendang ayam nyum..nyumm... sedappp


teka ni siapa lak... hahahaha .. Ni Tinie ngan paman.. yooo mcm belacan muke Tinie hahaha.. abis seluar Tinie koyak coz kena pelepah kelapa sawit yang kering.. dahla seluar nipis..
Korang tau nasib baik Tinie nampak ulat bulu kat baju tau.. kalau tak malam tu gatal2 la badan ku.. huhuhu..

**itulah pengalaman Tinie pi kebun setelah bertaun tak pi.. lalalala

8 ulasan:

areteacar berkata...

bestnya pergi berkebun....
tinie, jom undi tikah kat Blog Baru (2010) Pilihan. undi no,127! =)

http://bpm-undi.blogspot.com/

Cik Gallus Gallus berkata...

bagus tu..
exercise..hahaha

SyUTiNiE berkata...

hahaha tauuuu x per.. penat ooo 10 ekar nak pitam pon ader

Fairus Bin Mamat berkata...

Bagusnya ada kebun..

i am S!L4H.. berkata...

wahhh berkebun baik tok kesihatan...heee

akmafaizal berkata...

ok le tu..ade gak kebun, akak ni..takde kebun nak pegi..huhu :)

miya berkata...

sy suka sgt tengok anjing kecik2 ni... tp bila dah besar adoi takutnya. larik jauh2!! bestlah ada kebun....

MIRAEOna berkata...

wah saye ske berkebun!!!